W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Ogłoszenie o pracę Koordynator ds. inwestycji i remontów

RSS

Koordynator ds. inwestycji i remontów 


Zakres obowiązków
koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych w Akademii Tarnowskiej,
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym opisywanie przedmiotu zamówień
sporządzanie kosztorysów w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej,
weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac,
opracowanie harmonogramów realizacji planowanych prac oraz nadzór nad ich wykonaniem,
kontrola nad rozliczeniem inwestycji i remontów,
poszukiwanie rozwiązań organizacyjnych i technicznych, które usprawnią przebieg inwestycji lub remontu.

Nasze wymagania
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budowlane),
znajomość ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
umiejętność pracy w zespole,
doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji technicznej, projektowej i budowlanej w tym niezbędnej w postępowaniach przetargowych (specyfikacja warunków zamówienia, opisy przedmiotów zamówienia).


 Mile widziane uprawnienia budowlane i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.


Oferujemy
stabilną pracę na podstawie umowy o pracę, 
wsparcie w rozwoju ścieżki kariery i dofinansowanie kształcenia podnoszącego kompetencje, 
możliwość skorzystania ze świadczeń ZFŚS. 

 

Praca na pełen etat

Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o dostarczenie cv uwzględniającego przebieg dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz posiadane kwalifikacje  w nieprzekraczalnym terminie do 20.08.2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  kancelaria@atar.edu.pl lub bezpośrednio do Kancelarii: Akademia Tarnowska, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów,  pok. 113 w godzinach od 8.00 do 15.00.

W cv prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”

 Informujemy, iż zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.

Wytworzył: Kanclerz
Data wytworzenia: 28.07.2023
Opublikował w BIP: Paulina Niedziela
Data opublikowania: 28.07.2023 13:11
Ostatnio zaktualizował: Paulina Niedziela
Data ostatniej aktualizacji: 03.08.2023 13:56
Liczba wyświetleń: 749
Drukuj Zapisz do PDF
wersje

Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.