Ogłoszenie o pracę Koordynator ds. inwestycji i remontów
RSSKoordynator ds. inwestycji i remontów
Zakres obowiązków
koordynowanie prac inwestycyjnych i remontowych w Akademii Tarnowskiej,
współpraca przy opracowaniu dokumentów w postępowaniach przetargowych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych, w tym opisywanie przedmiotu zamówień
sporządzanie kosztorysów w przypadku zlecenia robót o niewielkim zakresie wykonywanych bez dokumentacji projektowej,
weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zgodności z umową oraz możliwością realizacji zaprojektowanych prac,
opracowanie harmonogramów realizacji planowanych prac oraz nadzór nad ich wykonaniem,
kontrola nad rozliczeniem inwestycji i remontów,
poszukiwanie rozwiązań organizacyjnych i technicznych, które usprawnią przebieg inwestycji lub remontu.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane budowlane),
znajomość ustawy Prawo Budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
rzetelność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
umiejętność pracy w zespole,
doświadczenie w przygotowywaniu dokumentacji technicznej, projektowej i budowlanej w tym niezbędnej w postępowaniach przetargowych (specyfikacja warunków zamówienia, opisy przedmiotów zamówienia).
Mile widziane uprawnienia budowlane i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy
stabilną pracę na podstawie umowy o pracę,
wsparcie w rozwoju ścieżki kariery i dofinansowanie kształcenia podnoszącego kompetencje,
możliwość skorzystania ze świadczeń ZFŚS.
Praca na pełen etat
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o dostarczenie cv uwzględniającego przebieg dotychczasowego doświadczenia zawodowego oraz posiadane kwalifikacje w nieprzekraczalnym terminie do 20.08.2023 r. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kancelaria@atar.edu.pl lub bezpośrednio do Kancelarii: Akademia Tarnowska, ul. Mickiewicza 8, 33-100 Tarnów, pok. 113 w godzinach od 8.00 do 15.00.
W cv prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”
Informujemy, iż zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Wytworzył: | Kanclerz |
---|---|
Data wytworzenia: | 28.07.2023 |
Opublikował w BIP: | Paulina Niedziela |
Data opublikowania: | 28.07.2023 13:11 |
Ostatnio zaktualizował: | Paulina Niedziela |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.08.2023 13:56 |
Liczba wyświetleń: | 750 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.