Starszy specjalista do spraw finansowych
RSSPaństwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Tarnowie
ogłasza nabór na stanowisko:
STARSZY SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
naliczanie wynagrodzeń osobowych i bezosobowych;
naliczanie pracownikom dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagród jubileuszowych, należności za przepracowane godziny ponadwymiarowe, nagród i innych świadczeń wynikających z przepisów;
sporządzanie list płac z tytułu zawartych umów o pracę oraz list wypłat z tytułu umów cywilnoprawnych, wypłat świadczeń ZUS i innych;
rozliczanie zwrotów składek ZUS - na podstawie informacji o przekroczeniu podstawy naliczenia składek;
naliczanie zasiłków chorobowych oraz prowadzenie ewidencji wypłacanych zasiłków;
prowadzenie kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych pracowników z funduszu płac i umów cywilnoprawnych;
sporządzanie w programie PŁATNIK i przesyłanie do ZUS niezbędnych deklaracji;
sporządzanie deklaracji i informacji wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych oraz przepisów ZUS;
prowadzenie spraw emerytalnych i rentowych pracowników PWSZ w Tarnowie w zakresie ustalenia łącznego wynagrodzenia stanowiącego bazę do naliczenia podstawy emerytury lub renty;
sporządzanie informacji dla ZUS o osiągniętym wynagrodzeniu zatrudnionych emerytów;
sporządzanie miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych zestawień dotyczących wynagrodzeń osobowych, bezosobowych oraz narzutów na wynagrodzenia;
przygotowanie niezbędnych informacji do planu finansowo-rzeczowego z zakresu wynagrodzeń i narzutów;
sporządzanie obowiązujących sprawozdań do GUS, MNiSW, ZUS i innych w zakresie wynagrodzeń;
gromadzenie i przechowywanie dokumentacji płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
wprowadzanie przelewów do systemów bankowych,
dokonywanie analiz ekonomiczno-finansowych,
inne zadania związane z rachunkowością Uczelni zlecone przez Kwestora.
2. Wymagania kwalifikacyjne:
wyższe wykształcenie i co najmniej 5-letni staż pracy;
dobra znajomość przepisów Kodeksu pracy, przepisów podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych;
znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych;
bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność jej planowania;
komunikatywność, umiejętność współpracy w zespole;
umiejętność obsługi programów płacowo-kadrowych;
umiejętność obsługi programu Płatnik;
dobra znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego,
3. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać:
list motywacyjny, zawierający adres korespondencyjny kandydata, adres e-mailowy oraz telefon;
CV wraz z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata;
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych;
inne dokumenty, które kandydat uważa za istotne.
4. Pozostałe informacje:
Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 10 maja 2017 r. do godziny 12.00, miejsce składania dokumentów PWSZ w Tarnowie, ul. Mickiewicza 8 – osobiście;
Z wybranymi kandydatami może zostać przeprowadzona w dniu 11.05.2017 r. w godz. 9.00-11.00 rozmowa kwalifikacyjna w pok. 14a, na której kandydat winien okazać oryginały dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe wymagane do zajmowanego stanowiska, których kserokopie zostaną załączone do dokumentów aplikacyjnych;
O terminie rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mailową albo telefonicznie;
Termin rozpoczęcia pracy 15 maj 2017 r.;
Uczelnia zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów, jak również nie uzasadniania dokonania wyboru.
Opublikował w BIP: | Marek Niedziela |
---|---|
Data opublikowania: | 05.05.2017 14:07 |
Ostatnio zaktualizował: | Marek Niedziela |
Data ostatniej aktualizacji: | 16.09.2017 17:55 |
Liczba wyświetleń: | 70 |
Przepraszamy, funkcjonalność tymczasowo niedostępna.